BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

6/05/2007

Lär känna mig!

Namn: Angela Caroline Kristina Nilsson
Smeknamn: Angie
Födelsedag: 19 augusti
Födelseort: Umeå, Ålidhem
Ögonfärg: Blå
Hårfärg: blond
Pluggar/Jobbar: Jobbar
Familj: jajjemensan.
FAVORIT...
Färg: Svart, brun, grå, vit
Plats: Sängen,
Land: Har ingen aning, nått varmt gött land
Spel: The sims
Drog: Alkohol...
Film: Svårt, kan nog inte välja nån...
Djur: Hund (Selma)
Affär: Hemtex
Serie: Våra bästa år såklart, o Passions
CD: Schlager favoriter
Café: Har ingen aning,,, finns så många i sthlm och har inte besökt nåt än,f örutom det i kungsträdgården?
Skor: Alla sköna fina
Internetaktivitet: Se på en mass avsnitt av mina favorit serier
BRUKAR DU...
Titta på dig själv i spegeln: Ja, tyvärr måste man ju det ibland... varje morgon
Gnälla: Alldeles för ofta
Skrika: Ohh jaa, på Viktor
Sova: Ohh jaa
Ångest: Jupp!
Skada dig själv med flit: Nej absolut inte
Ta mediciner du inte borde ta: Mm,, nässpray i alldeles för många år
Vilja dö: Nej jag är skiträdd för döden!
Drömma mardrömmar: Det händer
Drömma sexdrömmar: Länge sen sist.
Ta droger: Nej
Försöka vara annorlunda: Nej tror inte det.
Klä dig i svart: Ja
Gå till kyrkan: Bara på dop och sånt...
Gå i skolan: Nej
Röka: nej, slutade för en timma sedan
Ha sex: Alldeles för sällan, mend et ska bli ändring på det ;)
Ljuga: Nej, det kan jag inte påstå.
Hata folk: förösker att inte göra det, men tyvärr så blir det så ändå.
Lita på folk: Jaa, jag gör väl det ibland.
NÄR...
Åt du senast: Typ två timmar sen.
Läste du en bok senast: Flera månader sen
Var du på konsert senast: i Söndags
Köpte du något senast: Idag, cigaretter som jag rökt upp nu
Svor du senast: säkert förut
Sjöng du senast: Lördags till schlager musiken
Klagade du senast: Tidigare idag.
Är det sommar: När dagarna ser ut som idag!
VEM...
Saknar du: Massa gamla kompisar! + mamma, pappa, systrar o systerdotter o mormor
Vill du döda: Säkert nån?
Rörde dig sist: Viktor
Vill du slå: många
Kysste dig sist: Viktor
Vill du kittla: vet inte.. =)
Kramade du sist: Elin
Vill du prata med: Ingen just nu, lite små sluddrig efter ölen..
Skrek du på sist: Viktor.
Vill du vara som: Njaaa, det vet jag inte....
Sårade dig sist: Viktor...
Vill du bli galet full med: Elin, vi had så kul sist
Gjorde dig riktigt glad senast: Viktor, Elin & Eliana
Fick du sms från senast: Elin
Ringde dig senast: Viktor
HAR DU...
För många vänner: Absolut inte.
Förföljelsemani: Nej, haha...
Tvångstankar: Ja, Viktor säger så, att täcket inte får ligga upp och ner osv.
Någon annan psykisk sjukdom: Nej, inte vad jag vet.
Skadat någon: Längesen det...
Färgat håret: Tusen gånger...
Brutit några ben: Nej
Några piercings: Jaa, en gammal i naveln och i näsan och i öronen
Några tatueringar: Nope
Egen dator: Ja
Gjort bort dig rejält: Ja, vem har inte det...
Bra självförtroende: Nej!
Komplex: Massor
Kysst någon: Ja
Haft sex: Ja
Sagt jag älskar dig till någon idag: jajjemensan
Bjudit ut någon: Hmm, vet inte =)
Varit kär: Ja
Blivit kär i någon på nätet: Mmm
Dumpat någon: Ja
Blivit dumpad: Nej, tror inte det?
Velat vara otrogen: Nej
Varit otrogen: Ja..
Stulit någonting: Mm, åkt fast också
Lämnat landet: Ja
Rymt hemifrån: mm i typ 2 timmar
Tuttat eld på nåt: ja
Gjort något olagligt: Japp
HUR...
Går du: Ingen bra hållning alls, om jag inte har hög klackat, annars drar jag fötterna efter mig
Svarar du i telefonen: "hallooo"
Fördriver du tiden: Med sånt här...
Mycket pengar har du: Ingenting alls.
Tjänar du pengar:app, men itne mkt.
Bäddar du sängen: Bäddar aldrig... bara om nån kommer hem till mig=)
Ofta diskar du: Typ aldrig efter att vi skaffade diskmaskin
Ofta städar du: För sällan, dammråttorna dansar på golvet.
Går det på jobbet: Det vettefan =)
Många stör du dig på: Alldeles för många
Hur ofta träffar du din familj: 4 ggr per år kanske
Mycket äter du: För mycket
Kramar A

0 kommentarer: