BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

6/11/2007

Tjejer titta hit



Här kommer bilder på en till heting!!! :D Mums fillibabba!!!



hahahhaaha, jag börjar känna mig som en snuskig gammal kärring som sitter och letar bilder på snygga karlar på internet. =) fast detta är också en skådespelare från våra bästa år (ovanligt) han är också så där läcker att det pirrar i magen och så får man ett sånt där snuskigt leende på läpparna när man tittar på honom. hahaha jaaa jag vet att jag är tragisk!!!

Annars så var jag iväg på en lägenhetsvisning idag. Lägenheten va super fin, lite svår möblerad på många sätt, men jag blev alldeles förälskad i området. Och det tog bara 1½ minut att gå till tunnelbanan, och en ica affär låg alldeles bakom knuten. vilket lyx. tar typ 10 minuter för mig att cykla till jobbet ifall vi bodde där så slapp man betala denna jädra tunnelbane avgiften. Men den hade redan gått upp så mycket i pris, så vi vet inte, får avvakta och se vad den hamnar på. Viktor var och såg på den igår, han tyckte också att den va fin. ja just de, den hade jacuzzi också:D tänk när man kommer hem efter en hård dag på jobbet så lägger man sig där med lenade ljus och bara kopplar av och låter kroppen få en riktig helkropps massage! ja tack!! Varför inte?

Imorgon ska jag börja med en sopp diet! Jag gruvar mig som fasen, vem vet hr jag kommer att reagera på detta, har ju länge tänkt att jag ska g ner i vikt så nu ska jag sätta igång, varför jag just börjar med sopp dieten en vecka är för att man går ner så mycket på en gång, och det är nog väldigt bra för motivationen, att man ser att det händer nåt på vågen, sen när denna vecka är slut så kan man äta lite nyttigare och mindre och ändå tycka att det är lyxigt jämfört med soppan! Så 7 dagar ska jag stå ut. Jag får briefa er om hur det går. Syrran gick ner 3½ kg på en vecka, men det finns folk som har gått ner 10 kg men går jag ner 3 är jag nöjd. det är ändå mycket på en vecka liksom. Men nu måste Selma ut stackaren...

Kramar A

3 kommentarer:

Anonym sa...

Ooooh Jacuzzi! :D Ta den!
Måste bara varna för soppdieten, den funkar att gå ner i vikt med, men sen när du ska börja äta mat igen så säger det bara pang så är man dubbelt så fet sen... Bättre att börja äta lite mindre och lite nyttigare istället... Det kom från rätt käft lixom :D Men jag har hört MÅNGA som har provat iaf och att det brukar skita sig.

Angie sa...

ja men jag ska ju inte börja äta mkt o som vanligt sen, ska ju börja räkna poäng efteråt, viktväktarna vettu som jag gjorde förut, och det blir nog inte lägenheten, verkar vara mkt konstigheter med den.. :)

Anonym sa...

Jaha, men då får du bannemig ge mig receptet på den där jäkla soppan, för jag måste oxå ner i vikt... =)