BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

6/06/2007

Uppdateringen

Har visst inte skrivit på ett tag.
I söndags blev jag hur uppstressad som helst, skulle kolla hur länge jag jobbade på måndagen och såg att jag hade visst utbildning både måndag och tisdag, och jag kände hur ångesten kom krypandes. Nu när Viktor har börjat jobba har jag sett till att jag ska få sluta senast 14 på dagarna på jobbet så inte Selmisen blir ensam hemma så länge. Hur som hver sprang jag runt här som ett yr väder men såg till på utbildningen på måndag att jag fick gå hem tidigare båda dagarna, så försvann stenen från mina axlar.
i måndags va Viktor och skrev kontrakt där han ska jobba.
Han får en bra lön och eget kontor. weeee, nu ska han börja få bjuda mig på saker =)
Idag Onsdag är jag faktskt ledig, och även imorgon, jag har verkligen försökt att njuta av det underbara vädret. Oftast sitter jag ju bara inne framför dator för att jag tycker att det e jobbigt att vara ute i den kokande solen om jag inte gör någonting roligt, Hatar att sitta still och sola.

Viktor var ju också ledig idag så vi va faktiskt ute på en promenad till Djurshoms torg där vi satte oss och tog en fika så här på nationaldagen. Vi har ju liksom bott här sen i November men fortfarande inte vart och sett oss omkring, så det gjorde vi idag när de va så fint väder. Fick ju stanna titt om tätt och dränka Selma i vatten så hon inte skulle bli överhettad. Sen gick vi världens omväg. Vi gick alltså i två timmar för att hitta dit. Vi hade typ gått runt världens omväg, för vi åkte bussen hem och seriöst hade det nog inte tagit mer än 20 minuter att gå dit om vi hade gått rätt väg. men bra att vi fick vara ute i solen, och faktiskt rätt kul att se sig omkring också..

Skit Elin har åkt iväg till Gotland och ska vara där hela veckan, rolig helg jag kommer att få då... kommer ju att vara alldeles ensam!! Skynda dig hem igen!

Tror ni inte att skit besticken kom igår???? huuuur längesen var det jag beställde dom egentligen? och nu som jag ligger BACK e skyldig folk en massa pengar. Usch
Nu ska jag ta mig en öl, för att känna lugnet igen!!

Kramar A

1 kommentarer:

Anonym sa...

haha. har du tagit dej en öl idag med? :) jaa, det är rätta "elintakter" haha.

kändes som en evighet på båten, men fram kom jag, och även jag har tagit mej två glas öl på stan.
är så himla kul å komma hem å träffa alla, typ alla var ute :) haha.

ha en sån superbra helg =) så ses vi på måndag! kramkram