BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

6/05/2007

Utmaning

1. Åt alltid korvbröd med bara ketchup i när jag va liten

2. Efter skolan när man gick hem med kompisar när man va liten så fick man ju alltid eftermiddagsfika, men jag bjöd på strössel i en mugg som vi slickade i oss flera dagar i veckan

3. Hade snuskiga lekar med mina barbie och Ken dockor (Ja vet, tragiskt men sant)

4.Spydde varendra helg då jag drack aurora vin förut så nu mår jag illa av bara lukten av svartvinbär.

5. ÄÄÄÄÄlskar djupfrysta bullar, gnaga gnaga gnaga

REGLER:som utmanad ska du nu skriva 5 st underliga/egendomliga saker om dig själv i din blogg. Här ska du samtidigt lägga in dessa regler. Efter det är gjort skriver du en kommentar i deras bloggar för att låta dem veta att de har blivit utmanade och att de ska kolla/läsa din blogg för mer information. Utmana 5 nya personer vars egendomligheter du vill upptäcka. Lägg till deras namn i din blogg så att folk kan kolla vem som är utmanad.

UTMANADE: www.elinbostrom.blogspot.com, www.eleina.blogg.se, www.rebeckan.blogspot.com, www.enbloggimangden.blogspot.com,

0 kommentarer: