BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

6/26/2007

Ångest dag

Fy fan vilken jädra dag det har varit.
har varit sjuuukt sekig hela dan. Inte orkat ta mig för någonting, arbetsdagen som i vanliga fall brukar gå fort när man har mycket att göra kändes som om det tog 18 timmar innan jag slutade.
Jag är ju tre ledig nu, så då brukar man också gå runt o sväva på moln sista dagen innan ledigheten bara för att man är lycklig att man ska va ledig sen, + att mina föräldrar kommer inatt och då brukar man ju få ett lyckorus över det.
Åsså har jag sjukt ont i magen. Fick ont redan igår kväll,, den e uppsvälld som en ballong och värker, trodde ju verkligen att det skulle ha gått över till idag men icke sa nicke, hela dagen har varit en pina. Har inte ens orkat se glad ut, så mina pensionärer undrade vad det va medm g, och att jag inte va så pratglad som jag brukar, men det va rätt skönt ändå. Alla hade förståelse att alla dagar är inte perfekta.
jajaj måste fortsätta städa tills dom kommer...
Kramar A

0 kommentarer: