BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

6/15/2007

Less...

Urk, alltså jag är ju less nu, jag vill nästan undvika soppan bara för att få äta allt annat istället, men jag måste trycka i mig lite. Igår tryckte jag i mig MASSOR av melon, honungsmelon och vattenmelon, mumma, det är ju som godis nästan, och då är det ju godare än grönsakssoppa. Mådde lite lätt illa när jag tänker på den, efter 4 dagar liksom.. men jag får stå ut. Det är ju bara en vecka. Men nu till det positiva!!! :
Jag har gått ner 2 kg redan!!! På 4 dagar.
Det är ju super så nu har jag faktiskt lite extra energi och motivation. +att jag får äta lite kött imorgon mums. Detta har jag längtat efter hela veckan, ska köpa lövbit och en riktig grönsallad till. Jisses va gött.
Jag är ledig i helgen också. Det blir suveränt, ska bara vila upp mig och njuta till fullo. Blir det fint väder ska jag och Viktor hitta på något imorgon. Får se vad bara. Någonting på dagen i alla fall, nåt billigt alternativ då vi inte har n´å pengar. Jag är riktigt luspank. Blr väl e tråkig promenad eller nåt.. jaha, då var det inget att se fram emot längre då.
Viktor är på bio ikväll han, men jag stannade hemma för jag tyckte inte att Selma skulle behöva vara själv n´å mer idag då hon va själv tidigare idag då vi jobbade. Nu ska jag återgå till lugnet och fortsätta njuta.... mmmmmmmm.... och Maria jobba på!! Och du också Elin!! Ni karar denna sopp grej också!!!
Positiva tankar!!
Kramar A

0 kommentarer: