BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

6/23/2007

Midsommardagen

Jahapp, då är midsommaren redan över.
Men lyckad var den!!
Igår klockan två slutade jag & Elin jobbet, så då sprang vi ner till omklädningsrummet, hoppade i rätt "outfit" lockade till mitt hår lite, delade på en öl, och satte på ansiktet, sen sprang vi iväg med säkert 50 kilos packning tillsammans mot tunnelbanan där vi satte vägen mot slussen, sedan saltsjöbanan mot igelboda, sedan byte till tåget emot solsidan och sen ett byte till buss emot älgö gård, för att sedan åka motorbåt sista sträckan fram till huset, som va huuur stort och fint som helst. Blev kissnödig så där redan i tunnelbanen mot slussen, så man höll ju på att dö innan man va framme.
Knäckte en cider det första jag gjorde, eller va det en öl? Började med att spela lite kubb som vi förlorade i tyvärr,, drack lite mera.. spelade brännboll, som jag tror att vi vann i, tror faktiskt att Viktor fuskade med poängen allvarligt talat. jag prickade endast av bollen två gången men jävlar vad jag sprang. och jag loooovar. Jag kan knappt gå nu, blir bara värre och värre under dagen här. Världens träingsvärk. Sen va jag så trött så jag höll på att somna, så jag la mig faktiskt och vilade en stund. en halvtimma så där. jag vet att jag va tråkig, men annars skulle jag ju ha somnat 21 på kvällen, vi hade ju för fasen jobbat, stigit upp tidigt på dagen. (sitter & nyser nu, det bara hugger i magen efter träningsvärken) Ajjj...

Sen var det i alla fall dags för mat, en massa mat också och mkt god efterrätt


Sen efter lite huttar hit o dit, och lite videosamtal med Maria så gick vi till dansbanan. Hahahaha som bestod av en äng med ett litet mini tält där det va live musik

Även fast det inte syns var det huuuur mkt folk som helst där, det trodde jag faktiskt inte. trodde kanske attd et skulle va vårt gäng och kanske 5 personer till, men det va full packat hela kvälln, vi stod ju som o dansade i nå hö, det va helt surrealistiskt, har aldrig varit med om nåt liknande, men hur kul som helst. Och riktigt bra musik körde dom också. Nån ller några timmar senare hamnade viktor i busken och stod där resten av kvällen tills han la sig. hahaha han som sa åt mig att jag skulle sköta mig. Vi andra stod väl o dansade mertiden av kvällen, till slut kände jag mig tvungen att hjälpa viktor och bestämmde mig på riktigt att lägga mig då alla skulle bada bastu, det kändes jag inte för.. och det va nog lika bra det för där hade dom suttit och näckat med cowboy hattar!! Men kanske kul men ett litet tjuv kik?? ;)

I slutändan i alla fall så är jag riktigt nöjd. Det blev ett lyckat midsommar firande och super kul att Elin (fyllot) ;) följde med ...1 år kvar till nästa gång.

Kramar A

2 kommentarer:

Anonym sa...

hahaha fyllot?? Vad det så illa? =)

Angie sa...

hahahaha ;) ja kanske liiiiite... ? =)