BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

6/29/2007

Home again

jahapp, då befann man sig hemma i sthlm igen, helt otroligt med flyg egentligen, hur jag kan stå o krama mina förälrar hej då i Umeå sen plötsligt 50 minuter senare står man 60 mil bort och ringer och säger att man är framme, helt galet när man tänker på hur fort det går.
Selma va såååå duktig. Hon sov hela resan i sin lilla väska.
Dutttiiii....
Välkommen tillbaka Eliana, trvligt att du har hittat tillbaks!!
Äntigen efter flera månaders väntan la dom ut programmet på hemsidan igår som gör att jag kan överföra mina bilder från mobilen till datorn,, men tror ni att det funkar då?? Neeeeej.
jävla vista. Nåt fel är det ju, hoppas innerligt att det går att överföra från digitalkameran till vista... kanske inte heller går, vem vet?
Så får se om det blir några bilder framöver...
Neee, nu ska jag gå o äta lite vattenmelon & känna lugnet innan man ska lägga sig för att stiga upp o jobba imorgon..
Kramar A

0 kommentarer: