BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

8/05/2007

Back

Jahapp.. då va manh emma i stoor Umeå igen :D Åkte ju till Bastusel i Onsdags, på vägen dit såg vi tre älgar stå vid vägen. Då vet man att man är i Norrland :D Har egentligen inte gjort så mycket när jag har varit där, spelat shark tale har jag gjort i alla fall. hihi sen igår skulle vi iväg på marknad, sen när vi har åkt tio mil träffar vi pappas syster som berättar att det är en skördemarknad hahaha fatta liksom, 20 mil i onödan, vi vände ju tillbaka igen, vi ville ju inte på marknad för att köpa lite potatis och morötter hahaha. Jaja det blev en utflykt i alla fall. Sen igår på kvällen så blev det party. Jag drack nog lite för mkt, men jag hade det väldit roligt i stugan mitt ute i ingenstans med mamma och pappa. hahaa snackade med Elin typ nån gång på natten och jag va as kalas, men det va roligt att snacka, börjar faktiskt få lite hemlängtan till sthlm nu. Imorgon så ska vi till Nolia, ska bli riktigt kul. Kanske får man se ett bekant ansikte också om man har tur. Nee nu måste jag återgå till lite saker
Kramar A

0 kommentarer: