BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

8/10/2007

Nu va man hemma på välkända!? marker igen. Stockholm vill säga. Jag och pappa bilade ju hit i Onsdags, klockan 10.10 åkte vi iväg från landsbygden Umeå haha och va framme här klockan 22.10 så nästan prick 12 timmar. Men vi hade släp ända till dalarna först så et gick ju inte för fort, och väl i dalarna så stannade vi hos min farbror och drack lite kaffe och åt bullar innan vi fortfatte. så man åkte ju ndå en omväg till dalarna på ca 15 mil. Väl hemma tog vi oss en öl och njöt av lugnet. Har ju vart så sjuuuukt varmt. Ingen sol men varmt så man håller på att svettas ihjäl. Nu har vi fått möbler ute på balkongen också så det va underbart.
Igår så bestämmde jag och pappa oss för att fara in en sväng till city, så då ringde jag Elin och frågade ifall hon skulle med på en öl, så hon följde med. Så då promenerade vi från Östermalms torg till Djurgårn och satte oss där på en brygga, och fikade en paj och drack lite öl. Jätte mysit var det. Helt mulet men varmt så inåt norden.
Sen bjöd pappa Elin på middag så då for vi hem till oss, drack lite mer öl på balkongen och pappa stod som kock i köket =) Sen åt vi vid klockan 10 på balkongen, va huuur mysigt som helst.
Idag hade pappa lovar mig att köra mig till Willys så jag fick stor handla, vi tänkte oss till et willys vi har varit på förut, men tor nia tt vi hittade dit?? neee tror inte det. Va ute o körde i 3 timmar, och igenom fan tusen betalstationer, så det blev en dyr resa och lååång. Till slut hittade vi ett annat willys som låg typ i bromma, sen trodde pappa att han skulle hitta hem igen, nej nej nej, kom raka vägen in till centralstation, Tack, inga skyltar eller något, vi skrattade och undrade hur fan vi hade hamnat där. Men till slut så kom vi hem. Nu har pappa tagit bilen och bilat vidare till Sala där han ska träffa min syster och min bror. Själv ska jag & Viktor ha en liten grillkväll då Elin och Tore kommer förbi. Ska bli riktigt trevligt, samma sak idag är det, mulet men varmt. Så det blir en balkong kväll idag med.
Denna helgen ska jag bara njuuuuta för på måndag börjar helvetet igen.
Kramar i massor A

0 kommentarer: