BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

8/17/2007

Ohhhh jaaa just det!!

tralalal llla. jag är faktiskt på rätt bra humör. Jobbade 7.30 till 14.00
Dom har gjort om mitt schema. Jag har det luuuugnt och skönt.
Igår så kom lin hit vid halv 3 - 3 så gick vi självklart förbi bolaget (sommar alkisar) vi kan inte umgås utan att dricka öl :) Sen satte vi oss på den varma härliga balkongen och gjorde nya lösnaglar. Det tog 5-6 timmar, men detva trevligt med att dricka öl under tiden, och så en paus så vi gjorde i ordning middag tills älsklingen kom hem från jobbet.
Sen forsatte vi och Viktor gjorde oss sällskap och tittade på. Klockan 21 gick vi iväg och hyde film. Vi såg på The Host!
Vad ni än gör seeee den iiinte.
Elin somnade, Viktor ville stänga av, och jag satt och plågade mig. Efter det så satte jag & Elin igång och spela lite tv-spel, sen sov hon över på soffan, Tack för den. Hon va ledig idag, men inte jag. Så jag hade väldigt svårt att gå och lägga mig i tid.
Ohhhh jaa just det!!

MIKAELA ska flytta hit ett tag!!! Inte så länge, men alltid roligt när nån ska hit! Så då måste vi träffas Ela!!! JIPPIE!! Så då måste vi se till att parta till det riktigt stort nån gång också. YEAH

ohhhh jaa just det!!
MARIA fyllde år igår!!! GRATTIS GUMMAN, lovar,,, ska inte berätta hur mkt du fyller ;)

Ohhhh jaa just det!!
Jag fyller faktiskt år på söndag. Halvvägs till 50!! Förstå ångesten. Elin sa så vänigt för ett antal veckor sedan när hon ringde mig och skulle fråga mig om ett råd i en fråga
- Tänkte hör med dig som är gammal och vis.
VAAAAAAAA? Då käner jag mig verkligen som en gamm kärring, happ, gammal o vis? haha, o värre blir det på Söndag. Ingenting o fira det inte. Får väl tröst äta lite tårta.

Kramar A

7 kommentarer:

elli sa...

The Host? Inte Hostel? För den är heemsk. Kram!!

Angie sa...

nee the host, en koreansk monster film om en muterad fisk typ

elli sa...

jaha,,hmm nä då var det inte samma:)

Anonym sa...

haha SJÄLVKLART ska vi festa, du och Elin verkr ju begripa er på det här med vad fester ska va, så ni klarar väll av en bonnlurk som mig kan jag tro. partygeten nr one, here i come :D pyssas

Anonym sa...

Haha, du gammal?? Då lär jag vara en sofil då :D

Anonym sa...

Hahahaha, jag mena naturligtvis fosil.... :D

Angie sa...

hahaha du din gamla sofil :D *ditt nya smeknamn* hahaha Kramis gamm kärring ;)