BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

8/18/2007

Täby

Oj oj oj vilken jobbig dag.. Jag är helt sluut.
Jobbade, sen direkt jag slutade skyndade jag mig iväg och mötte upp Viktor i Mörby centrum för att åka iväg till Täby för att handla mina födelsedagspresenter. Det är en AS stor galleria, det finns 135 butiker där, så allt man kan tänkas önska sig, finner man.
Men jag hade ingen aning om vad jag önskade mig, men vi fick ihop lite granna till sist, men jag kan ju inte berätta förrän imorgon om vad jag fick.
Faaan 5 timmr kvar. Sen är ungdomens tid förbi. Som i en blinkning är allting över, nu börjar den biologiska klockan ticka, oj oj måste göra det, det och ja just det,, deeeet också innan alting börjar på att bli för sent.
Fan vikken ångest, måste ut imorgon och kolla vad fjortisarna klär sig i nu för tiden så jag kan börja köpa samma kläder. ;)
Jädrar, måste gör tårta snart....
Kramar A

2 kommentarer:

Anonym sa...

hahaah fan va söt du är, vad fyller du? 25? haha ingen brådska angela. innan 30 behöver du inte känna press på barn, hus, blablabla.alla är så stressade nu för tiden, men TÄNK va mycket man hinner uppleva här i livet innan man gör allt sånt. alla är så himla stressade nu för tiden. men vem säger att man ska bli "vuxen" vid 25 års ålder? man blir inte äldre än vad man gör sig :) så tycker jag :) Jag känner inte den minsta press på att skaffa barn, även om var och varannan människa är gravida nu. Lev livet och njut av FRIHETEN! Love you gumman! och jag tror att jag är den första som säger GRATTIS till födelsedagsbarnet!!!! Hihi

Angie sa...

Ja ta me tusan du va den första ser jag! :D Nej jag vet att man inte bör stressa, men jag känner mig ändå rätt upstressad. Hahah 25. Halvvägs till 50 för tusan. och vänta tills man e 30? halvvägs till 60 så e man ju grå som fan. Tänk om man fick vara så ung som du ;)