BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

8/15/2007

Det va den dagen...

Denna dag va över i en blinkning.
Lyckades försova mig lite idag också när jag skulle till jobbet, kom inte mycket sent, men lite. Dom två första dagarna är man sen liksom, men va fasen, man har ju inget tidsbegrepp längre när man vart ledig, hur lång tid man behöver på sig på morgonen och så, nu är man ju så van att inte stressa upp sig på morgonen när man har fått sova länge och haft det skönt.
Efter jobbet så for jag hem och vilade, lite för länge idag, men det va riktigt skönt. Är ju ledig nu i två dagar eftersom jag skajobba helgen så jag tyckte att jag kunde kosta på mig en lite längre vila paus eftersom jag kunde va uppe ett tag inatt.
Lagade lite mat till Viktor som han fick när han kom hem efter jobbet.
Sen såg vi på land of the dead, den e inte så där jätte bra, men den e helt ok
och nu sitter man här och glor igen
Jajajja :) slut klagat, Nu ska jag se på passion
Kramar A

0 kommentarer: