BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

8/24/2007

JiiiiHAaaa

Tänkte att jag skulle förklara mig lite mer från föregående inlägg.
Alltså idag när jag satt på jobbet och fikade så ringde Viktor mig, han sa att han ahde fått en fast tjänst...
- Hur sa? sa jag, eftersom han ska börja sitt trainee tjäst den 3 september som är i ett år, och det vet jag ju redan?
men då har han fått en fast tjänst där han sommarjobbade, tänkte inte så mycket på det, utan funderade snarare på om han trivdes så pass mycket där att han ville jobba kvar och så. Sen går allt upp som ett ljus för mig när han säger
- Nu när vi vet att vi kommer att bo kvar här i stockholm så kan vi ju börja titta på lite större lägenheter.

Herre guuu jag började typ skrika av lycka, för första gången på 5 år ska jag få känna trygghet!!! Vi har ju aldrig vetat vart vi ska ta vägen eller vart vi ska bo, man har aldrig kunnat planera för framtiden för att man kanske inte ska bo kvar där man är osv. MEN NU SKA VI BOOOO I STHLM!!! Båda har fast tjänst nu, så jädra underbart, håller på att kolla runt lite på lägenheter, vi ska på en visning på en lägenhet i Solna på söndag tror jag, den va faktiskt jätte mysig, och Solna är lite närmare stan, eller närmare mitt jobb i alla fall ;) Och vi kollar på treor som man an bo kvar i ett tag i framtiden också ifall man NÅN GÅNG skulle skaffa barn o så.
Jaaa jävlar va lycklig jag e!!!!!

Kramar A

0 kommentarer: