BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

8/19/2007

Snart över

Hahahahah
Titta va fint Elin har gjort åt mig *tack gumman*
Om ni titta på original bild får ni gå in här
Titta på rubriken är ni snälla shyyyyysst? =)
ja då va snabrt födelsedagen över, den har varit riktigt bra faktiskt, har känt mig mer ihågkommen i år än andra faktiskt, kanske för att man fyller (nästan) jämt.
Presenter: Pengar, as snygga leggins, örhängen, radio till köket, kofta, tröja, mascara, gardiner, kuddfodral till prydnadskuddarna som är samma som mina gardiner, duk och två blommor i kruka till balkongen.

Jag är jätte nöjd faktiskt :)
En bra födelsedag och roligt Elin att du kom och gjorde oss sällskap.
Viktor gjorde mat för mig senare på kvällen, och sen så hyrde vi film.
Litte miss sunshine, den va faktiskt jätte mysig, rekommenderar den, om man gillar lite små tragiska, kärleksfulla filmer om familjer

Kramar A

0 kommentarer: