BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

8/21/2007

Någon i vardagsrummet?

Oj oj oj. Den lediga dagen gick fort hörreni.
Vaknade som jag sa klockan 13. hahah va faktiskt lite otäckt vaknade faktiskt av att jag trodde nån låg o flåsade så där högt i vardagsrummet, så jag sprang ut och tänkte att nu har Viktor försovit sig tills 13, konstigt att ingen har ringt tänkte jag? Men dr låg ju ingen, så då blev jag liet tvär rädd och funderade på vem som flåsade hemma hos mig, men det va ingen, jag gick runt med hahaha en hårborste av alla saker och tittade mig runt omkring, (ett tecken på att man va nyvaken)
Sen gjorde jag frukost, sprang ut med Selma, kom hem satte mig och ladda upp mina foton som nu är iväg skickade för framakallning, as kul att sätta in allt i fotoalbumet. Sen stack jag iväg till Centrum, där jag köpte mig ett par jätte fina gardiner till köket, och en nässpray. Sen hem o strök gardinerna, satte upp dom, städade, lagade ungs pannkaka som vi kan ha som matlåda imorgon, och nu är plötsligt klockan 20.45? fattar ingenting.
Kramar A

0 kommentarer: