BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

8/23/2007

Kräftskivan över


Lite bilder från kräftskivan. det var faktiskt super trevligt. Men det var ju inte alls meningen att jag skulle dricka så mycket som jag gjorde.
Först till förrätt så åt vi smörstekta kantareller på rostade mackor vilket var suuuuper gott, sen högg vi in på dags färska kräftor från saluhallen.
Man uppskattar ju kräftor så mycket eftersom man bara äter det nån gång per år, annars skulle man nog inte tycka att det va så speciellt ifall man åt det som vardagsmat.


Men det var super trevligt verkligen, Viktors pappa hade köpt en cola till mig för att han kom ihåg att jag drack det sist jag var där (då skulle jag också upp och jobba dagen efter) Men dom frågade ifall jag ville ha ett glas vin medan vi gjorde färdigt kantarellerna bara, och det tog jag ju, och på de vägen är det. Somnade 22.30 igår, helt slut var jag när jag kom hem, försökte ringa ett fylle samtal till Elin men hon vägrade att svara, men det kanske va lika bra att slippa göra bort sig.





(Familjen Forsberg)









(Lite rosig om kinderna :) )








Det va faktiskt rätt sååååå jobbigt att stiga upp imorse, bara tanken när man vaknade så där äckligt torr i munnen och bara tänkte på vatten, och vetskapen som sakta kom krypandes att man skulle iväg till jobbet var outhärdlig. Men trots allt tog jag mig iväg. Och dagen klarade jag faktiskt av. Skönt nu att veta att efter imorgon är jag ledig hela helgen. Ska bli underbart, vore jävulst kul om det va fint väder också. Regnar alltid då jag är ledig, nån som glömmer att hänga upp solen då.
Kramar A
















2 kommentarer:

Anonym sa...

jaa du pratade ju in på mitt mobilsvar iallafall, som du skall få lyssna på imorrn om du vill :) lät väl lite smått berusad kanske... men det är ju inget jag är ovan med :)

Angie sa...

hahahaha det kommer jag faktiskt inte ihåg. Vad fasen sa jag dåå?