BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

8/27/2007

groooovy

Jaaa, mina farhågor om lägenheten slår säkert in, dom negativa alltså.
Ingen av Vktors föräldrar va så sugna på att hjälpa till typ, eller ja, kanske men inte 100% jippi.
Hans mamma vill att vi ska bo kvar i denna lägenhet i minst 10 månader till, men det vet jag bara är för eget syfte så det e ju lite synd, att hon inte tänker på oss och på Viktor som måste sova med hörlurar för att han störs så mcyket av grannarna.
Men jajaja....
Imorgon blire i alla fall att boka Black eyed peas biljetterna, Elin från Karlstad kanske ska med *hoppas* va länge sen vi sågs nu gumms! Måste förresten prata med samordnaren imorgon ifall det går att fixa ledigt på fredagen, för konserten är ju på en torsdag. MMMMM Längtar i alla fall jätte mkt till den, sen hörde jag att svenska artister uppträder i kungsan på lördag, gratis, så jag måste ju nästan ta o pallra mig dit..
Nån som vill med??
Kramar A

2 kommentarer:

Anonym sa...

jaa jag skulle faktiskt kunna tänka mej att gå :)

Angie sa...

Då blire en dejt!!! :)