BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

8/26/2007

Lägenhetsvisning

Idag klockan 13 va vi iväg på lägenhetsvisning, Gick även runt lite mera innan visningen för att titta oss omkring, och det fans en väg rakt ner till stranden från huset också. Mmmmm,, lägenheten i alla fall va jätte fin, nu vill jag egentligen ännu mera, vilket inte är bra, för jag blir alltid så besviken när det inte blir som jag vill. Det enda negativa var att det är kontors lokaler nedanför våran lägenhet (bra i det fallet att det blir tyst och bra) men, för tillfället var dom inte uthyrda, och blir dom i såna fall inte uthyrda så kan det bli en hyreshöjning med högst 2000:- men det e ju inte direkt lite. Men förutom det var ALLTING perfekt, jag VILL!!!
Aja vi får se, mäklaren ska höra av sig på tisdag, så får vi se vad budgivningen är uppe i.
Grattis Elin till nya lägenheten.

Kramar A

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hoppas lägenheten blir eran då, det låter ju riktigt bra det där! =)

Angie sa...

Perfekt e det.. hoppas innerligt. håll tummarna för oss!!! Men med min vanliga otur så blire säkert ingenting bara för att jag vill så mycket. då brukar det alltid gå åt skogen, men vi får se... :)

Anonym sa...

jag hoppas också!! för då är vi ju också nästan grannar! jippi! :)