BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

8/01/2007

Drar min kos

Ja då ska jag ta mitt pick och pack och dra vidare, ända ut till Norrlands urskog Bastusel, där mina föräldrar har sin stuga, prognosen lovade fint väder idag, men icka sa Nicke.. bara mulet, grått och trist. Inte ens myggen e väl framme i detta eländgiga väder.
Tur att man har köpt sig lite data spel så man har något att sysselsätta sig med.
Kommer väl hem till helgen igen då det blir Nolia som bara är vartannat år. Sist när vi va där för två år sen så regnade det den värsta skuren jag någonsin har sett..
I alla fulla fall så tänkte jag bara säga att det blir några dagar tills jag skriver igen nästa gång eftersom att jag inte är hemma.
Nästa Onsdag tar jag & pappa bilen och kör ner till Stockholm igen, slipper betala en enda resa ;) *lycklig*
Höres nån annan dag.
Kramar A

0 kommentarer: