BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

10/14/2007

2 kvar

Ännu en arbetsdag avklarad. Två kvar innan jag får nästa sovmorgon, Kämpa kämpa kämpa
Alltså jag har så roligt med facebook, dyker bara upp fler och fler gamla klasskamrater typ från mellanstadiet och grejor, så roligt att höra vad alla sysslar med, en gammal bästa kompis från lågstadiet har just utbildat sig till journalist och håller på lite med tv och sånt nu, as roligt ju.
Hade jag också velat göra,, nee kanske inte, jag är ju så blyg så jag hade väl stått där i rutan röd som en tomat och darrat på rösten rädd att någon ser mig :)
Fast det är väl en träningsgrej förmodar jag.
Måste till och vika min jäkla tvätt också, tänk om man bara hade orken till det... är världens största lass, och Selma har flyttat in i en av tvättpåsarna, hon har legat och sovit i den hela dagen. söötnosen. Tur det är rent i alla fall. tråkigt om hon började lukta svett och så där efteråt :)

Kramar A

0 kommentarer: