BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

10/15/2007

YEEEESSSSSS

Yeeeeeeeees,, Resan till Umeå den 16 december gick igenom!!! har sån hemlängtan nu så jag nästan måste börja packa :D
Yeeeeeeeees,, Ledigheten är påskriven om nyårsdagen. :)
ven om det va ett misstag att min chef skrev på den för hon trodde typ att den rörde jul, så r jag lika glad för det, man ska ha tur nån gång i livet också har jag hört. Jag kanske inte vinner fem miljoner på lotto menjag får banne mig fira nyåret 2008!
Maja gav mig ett tips på en tonfiskröra att göra till middag, i ärlighetens namn, tyckte jag inte att det lät såå gott, mer att det lät lite underligt, men det skadar inte att prova tyckte jag. Men jävlar va göött!! Kanske överdrev konsumeringen av vitlök men mmmmmm MUMMA!!
Blev till och med lite över så jag kan ta med mig till jobbet imorgon, till och med såmycket att Viktor skulle få med sig också, men då tappade han ut min matlåda med hela dess innehåll på golvet så han fick bli utan istället. Selma uppskattade det misstaget väääldigt mycket. Annars harj ag inte gjrt så mycket, dammat av mina blommor, det va typ ett stort laget damm på varje blad på blomman, så det va behövligt, nu är dom gröna igen. Inte dåligt. Mikaela vill att jag ska sitta modell på hennes skola så hon får sminka mig, alla ska ha varsin prov"docka" att sminka på, men va fasen, gå ut osminkad?? Har jag aldrig gjort seda jag va 14. Viktor har knappt sett mig osminkad, efter jag har duschat har jag alltid tagit på mig lite smink innan jag kommer ut. hahah vi får se vad vi gör, klart jag ställer upp Mikaela om du inte har någon annan. kruxet är att det va 11 på morgonen, då måste jag åka hemifrån vid 10 och då måste jag stiga upp vid 9. På min lediga dag?? ja vi får se, annars får jag ju faktiskt sova i helgen.
Nu ska jag se på vad salem stalker har i görningen
Kramar A

0 kommentarer: