BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

10/18/2007

Bio mys

Igår va jag & Viktor faktiskt impulsiva, vilket vi aldrig brukar att vara annars. När klockan va 7 så bestämmde vi oss att gå på bio, så halv 10 stod vi på hötorget och gick in och såg på resident evil 3. den va faktiskt bra, men tror att ljudeffekterna gjorde mycket. Viktor drog upp benen till hakan flera gånger, så sööööt =) Tror att han ville gå på bio med mig bara för att göra mig gladare eftersom jag har varit lite deprimerad på slutet, men jag blev faktiskt jätte glad och kände mig riktigt nykär, hihi längesen vi gjorde något tillsammans. Va som mysigt och krypa tätt intill honom och se på något läskigt, vi funderar på att gå och se på 28 veckor senare också på söndag, men vi får se vad det blir av det.
Annars har jag jobbat idag, följt med en brukare till affären, det är faktiskt roligt att komma ut och göra något annorlund ett tag. Men nu ska jag se på americas next top model cykle 9 :D
Kramar A

2 kommentarer:

elli sa...

Men gumman:(...trist att allt inte känns på topp, kanske hösten gör sitt också? Bra idé att hitta på grejer, krävs inte mkt egentligen, bara det man blir lite lat ibland:)...Tänker på dig. Puss o kram

Maja sa...

låter ju helt jätte härligt :)