BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

10/02/2007

F´låt

Jag har blivit riktigt usel på att skriva här, men jag gör ju ingenting :( Har ju ingenting att skriva om. Idag då, jaaaa, först jobbade jag, sen så vilade jag när jag kom hem, sen så ställe jag mig och gjorde köttbullar på 1 kg köttfärs (riktigt duktig va jag) tog AS lång tid, hade typ ont i fötterna efteråt. Sen åt vi, tog ett bloss, suttit vid datorn, sett på desperate housewifes. o nu sitter jag här igen, och ja just det, hann ju till o med boka biljetten till karlstad på fredag, halv 6 kommer jag fram till karlstad och ska träffa mina gamla goa vänner. *saknar er*
Men nu ska jag återgå till mitt patetiska & lite småroliga liv
Kramar A

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ja du är ju absolut inte sämre än mig på att blogga iaf, jag suger rent utsagt =)

elli sa...

Bättre än mig med;). Puss o kram