BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

10/16/2007

FY

Ge mig kraft!!
Gick hem från jobbet idag alldeles euforisk över att få vara ledig imorgon, längtade hem till min säng, till att jag skulle få vila ostört, bad Viktor ringa och väcka mig, för annars vaknar jag inte. Stänger bara av väckarn, Han skulle ringa fem, la mig klockan 15, ställde mig egen klocka på halv 5, tänkte bara att Viktor får vara "just in case"
Tror ni att han ringde då? Ne Angela sov vidare till 18.10 vaknade av mitt minipiller alarm. Undrar hur länge jag skulle ha sovit annars. Så nu är hela min kväll förstörd, jag som skulle ligga och njuta, men sover man så här länge blir man bara trött och eländig, och jag brukar aldrig vakna till på hela kvällen. Så jaha, Tack för den pg!
Kramar A

1 kommentarer:

Anonym sa...

Din lille lille stackare....