BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

10/19/2007

*stolt*


Åhh, idag har det varit en bra dag *lovar*
Detta ska jag åtminstonde leva på en vecka.

Idag fick jag en stor blombukett av en av mina brukare *sååå söt*

Han frågade om jag ville ha blomster check eller att han valde, så jag sa att det betydde mer för mig om han åkte ut och köpte nåt själv, och det va precis det han hade gjort . Tänk vad sånt där kan göra mycket för en,, att veta och känna att man verkligen gör ett bra jobb trots att man ibland känner sig som en slöhög :) Han hade tänkt att köpa 20 röda rosor först, men han tänkte att Viktor kanske skulle börja fundera på vad som försigick. hahaha rolii.
Så nu har jag FAKTISKT städat undan lite granna, annars gjorde inte blommorna sin roll, om den står bland allt plotter och smuts, inte en rejäl städning men den får duga.
Så nu ska jag återgå till att beundra min fina bukett och känna mig duktig!!
Kramar A


0 kommentarer: