BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

10/16/2007

Lite deprimerad


Känner mig helt orkeslös och kraftlös.
Känns som om livet inte är någonting värt.
Önskar ibland att mitt liv såg annorlunda ut, men kan inte sätta fingret på vilket sätt.
Det är någonting som saknas.
Men vad?
Jag har sambo, fästman, fast jobb, hund, någonstans att bo, mat på bordet varje dag, familj, vänner.
Vad är det så som saknas?
Jag har hälsan, känner mig inte bortglömd, folk som vill umgås med mig, blir ihågkommen på mina födelsedagar, systerbarn som jag älskar nåt så otroligt.
Kanske är det saknaden som gör mig deprimerad?
Kanske ska man fokusera på det som gör mig lycklig?
Vara lycklig över det jag har, här alldeles bredvid mig, som man inte längre ser.
How do I get through a night without you? If I had to live without you what kind of life would that be? I need you in my arms, need you to hold, youre my world, my heart my soul, if you ever leave, baby you will take away everything good in my life. And tell me know, how do I live without you? I want to know, how do i breathe without you if you ever go, how do I ever, ever survive, how do I live.
Without you there be no sun in my sky, there will be no love in my life, there would be no world left for me, I don´t know what i would do, i´d be lost if I lost you, if you ever leave.
Pease tell me now, How do I?
Don´t, dont close your heart to how you feel, dream, dont be afraid that dreams not real, close your eyes, pretend it´s just the two os us again, make belive, this moments here´s to stay. Touch, touch me the way we used to, I know, that tonight could be all I have with you.
Hold me now, don´t cry, don´t say a word, just hold me now.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jaa jag kan känna exakt likdant vännen! man måste fokusera på allt gott här i livet!! man inser inte hur bra man har det, för en man har förlorat allt!

Jag kommer iallafall att älska dej föralltid, min söta söta söta vän! puss å gonatt!!

Anonym sa...

Men vännen då... Jag vet hur du känner dig, jag sitter oxå ofta och funderar på varför jag är deprimerad ibland, jag har faktiskt nästan allt jag med... Men ändå är det nått... Hm, skumt. Hoppas du kännder dig gladare snart!
Puss o kram!