BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

10/11/2007

trevlig ledig dag


Idag va jag ledig weeeee.. as skönt juh.
Jag sov till klockan 12 sen satt jag och halsade i mig kaffe så jag skulle bli lite pigg och sen bar det av till stan och mötte upp Elin på t-centralen, sen tog vi oss en mysig promenad i höst vädret vidare till gamla stan där vi gick runt och letade ett bra café för oss att fika på. Det blev café art, ett rå mysigt fik nere i en källare med en massa gångar och roliga saker, det blev en kopp varm chocklad och äppelpaj med vaniljsås som tillbehör :) Satt och snackade lite skit, sen kom vi på att jag skulle hjälpa Elin att färga håret, så då tog vi oss en sväng på stan och kikade förbi buttericks, så vi kom på att det vore as skojigt att ha typ en maskerad nån gång snart, jag har aldrig varit på en riktig maskerad. Vore najs. i alla fulla fall så drog vi hem till mig, drack lite kaffe med ciggisar på balkongen, färgade håret, skalade räkor och gjorde en god wok. Tyvärr höll jag på att säga,,, =) så drack vi ingenting, för elin e konstig i magen, annars hade det nog blivit att vi delat på en vinare (om jag får bestämma) jag hade redan gett det som alternativ, men det blev kolsyrat vatten istället. första gången vi umgås och nte dricker tror jag.
hahaha men nu ska jag återgå till tv-tittandet
Kramar A

4 kommentarer:

Anonym sa...

hehehehe! men det gick väl ganska bra att umgås med mej utan alkohol? tack än en gång för att jag inte har utväxt när jag vaknar till en ny höstdag! puss!

Anonym sa...

háhahaha. vilken töntbild!

Angie sa...

nehe du, inge tönterier här inte, bara as charmigt! Vem e du?

Anonym sa...

ejlin pejlin heta ja