BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

10/19/2007

lite mera om mig

1. VAD HETER DU? Angela
2.VAD ÄR DET FÖR FÄRG PÅ BYXORNA DU HAR PÅ DIG?Blå (jeans)
3.VAD LYSSNAR DU PÅ JUST NU?? Kvällens framträdande från idol
4.VAD GJORDE DU IGÅR KVÄLL? Oj absolut ingenting. satt vid datorn?
5. VAD VAR DET SENASTE DU ÅT?En banan
6. HUR ÄR VÄDRET HOS DIG JUST NU? kallt som satan, 1 grad
7. DEN SENASTE PERSONEN DU TALAT I TELEFONEN MED? Mammsen
8. DET FÖRSTA DU LÄGGER MÄRKE TILL HOS DET MOTSATTA KÖNET? Det är väl utseendet
9. GILLAR DU PERSONEN SOM SKICKADE DETTA TILL DIG? Klart jag gör Maja :D
10. HUR MÅR DU IDAG?? Lite trött men glad att det är helg
11. VILKEN ÄR DIN FAVORITDRYCK? Kolsyrat vatten, helst ramlösa
12. FAVORITALKOHOLBASERAD DRYCK? Cider vilda bär
13. FAVORITSPORT? Att utöva? ingenting alls, att se på?? Ishockey VM!!
14. HÅRFÄRG? Blond, brun röd, ihopblandat
15. ÖGONFÄRG? Blå och ibland bruna
16. SOLUPPGÅNG ELLER SOLNEDGÅNG?solnedgång, jag e inte vaken att se soluppgången :D
17. SYSKON Å DERAS ÅLDER? Annica, Ingela, Veronica & Larry åldrarna är 33 och uppåt
18.FAVORITMÅNAD?? Augusti
19. SENASTE FILMEN DU SÅG??Drakarnas rike
21. FAVORITDAG PÅ VECKAN?? Fredag om jag är ledig lördagen
22.FAVORITHOBBY> haha sitta framför datorn
23 ÄR DU FÖR BLYG FÖR ATT BJUDA UT NÅGON??Ohh jaa
24. FAVORITLÅT(ar) ?för tillfället: big girls don´t cry med fergie
25 SOMMAR ELLER VINTER ?? Sommar utan tvekan
26. KRAMAR ELLER KYSSAR?? Absolut kyssar, men får aldrig några :(
27. FÖRHÅLLANDE ELLER ONE-NIGHT STANDS? Förhållanden
28. CHOKLAD ELLER VANILJ? Chocklad
29. HUR BOR DU OCH MED VEM/VILKA? Bor i en tvåa med min älskling och min lilla älsklings hund
30. VAD LÄSER DU FÖR BÖCKER?? Inga
31. HUR SER DIN MUSMATTA UT?? Ohh svart med vita sömmar *läcker*
32.FAVORITSPEL ? Blockwars på blip
33. KAN DU NUDDA DIN NÄSA MED TUNGAN? *försöker* Nej
34. KAN DU KORSA ETT ÖGA ÅT GÅNGEN?? Nee, tror inte det
35. ÄR DU ROMANTISK?? En gång i tiden va jag nog det, men det växte bort
36. SKULLE DU SÄGA SJÄLV ATT DU ÄR LYCKLG? Ibland
37. VAD SKA DU GÖRA IMORGON? Äta middag ute och dricka lite öl hos Elin
38. VAD ÄR KLOCKAN NÄR DU SVARAR PÅ DETTA? 23.46

0 kommentarer: