BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

10/26/2007

kurs kurs

Igår mitt i vimlet och min huvudvärk över flytten så var jag iväg på en kurs här i danderyd *vikket lyx att inte behöva åka runt halva stan* Jag lärde mig lite mer om dokumentations programet som vi använder oss av på jobbet, och det va faktiskt riktigt bra, eller rätt så tråkig genomgång men programmet är mycket bättre och större än vad jag trodde från början.
Idag klockan 12 va Viktor och skrev på kontraktet på lägenheten.
Den 8 Januari 2008!!
Då får vi lägenheten, det är ju faktiskt bara lite drygt 2 månader kvar, så jag blev lite streeas, det är ju faktiskt mycket att fixa med innan man flyttar, och jag måste ju övertala min familj om att komma och tapetsera :)
idag va jag också inne på ojbbet en sväng och va med på en blöjutbildning. Vi ska byta märke på blöjor *intresserklubben antecknar*
Det bästa va när jag hann få mig ett foto på majsen med blöjan på :)
Har börjar skriva en to do list.. över flytten så man kan bocka av lite då och då när man kommer sig för att göra saker, på vägen hem från jobbet stannade jag till på swedbanks fastighetsbyrå, och dom kommer hit och tittar på lägenheten på tisdag, så snart ligger väl våran ute på hemnet också och förhoppningsvis ska allt rulla på.
Fredag idag! Det gör nog en massa människor glada, men icke jag!!
Jag ska upp tidigare än annars och åka till jobbet :( känns inge roligt när Viktor kommer hem alldeles glad över att är helg, men man själv måste lägga sig 3 timmar tidigare och försöka sova, som sällan går.
men men, det ska nog gå det också.
kramar A

3 kommentarer:

Maja sa...

hörru! finns bildbevis på andra också :)

Angie sa...

ahhaah mm tyvärr gör det väl det :D

elli sa...

kul att det löste sig så smidigt med lgh!:D kram