BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

10/13/2007

Lite om mig

ÅTTA FÖRSTA
Första bästa kompis: Lisa & Matilda hette dom
Första husdjur: En hamster som hette Micke
Första jobb: Personlig assistent
Första köpta skiva: Oj,, hmm. nån lp skiva i alla fall
Första piercing: I örat
Första kärlek: Martin i lågstadiet
Första fylla: Kommer faktiskt inte ihåg..
Första egna boende: I Kil med Viktor

NIO SENASTE

Senaste alkoholdrycken: Cider & öl (blandat)
Senaste bilfärd: Till Stockholm med pappsen
Senaste filmen du såg: The terminal
Senaste ringda telefonsamtal: Elin
Senaste bubbelbadet: Oj, många år sen *jag lovar, brukar faktiskt duscha*
Senaste spelade cd: Fame factory på sista festen vi hade
Senaste kyss: Viktor för några veckor sedan ;)
Senaste gången du grät: Förra söndagen
Senaste måltiden: Piiiiiiiiizza

SJU HAR DU NÅGONSIN

Dejtat en av dina bästa kompisar: Nope
Blivit raggad på av bra kompis flickvän/pojkvän: mm
Blivit kär vid första ögonkastet: Japp
Fått ditt hjärta krossat: Japp
Haft ett one night stand: My lips are sealed
Sagt att du älskar någon utan att mena det: Japp
Ljugit för dina vänner: Mm, nån vit lögn kanske

SJU SAKER DU HAR PÅ DIG JUST NU
1. Förlovningsringen
2. Strumpor
3. T-shirt
4. Pyjamas byxor
5. Trosor
6. Glasögon
7. Halsband

SEX SAKER DU HAR GJORT IDAG
1. Suttit vid datorn & bloggat
2. Sett på twin peaks
3. Jobbat
4. Ätit pizza
5. Dansat med Viktor
6. Borstat Selma

FEM FAVORITSAKER UTAN RANGORDNING
1. Datorn
2. Viktor
3. Selma
4. Familjen
5. Kompisarna

FYRA PERSONER DU KAN BERÄTTA ALLT FÖR:
1. Min älskade syster
2. Ejlin
3. Maria
4. Eliana

TRE VAL

Blått eller rött? Rött
Sommar eller vinter? Sommar
Choklad eller chips: Chips

TVÅ SAKER ATT GÖRA INNAN DU DÖR

1. Skaffa barn
2. Gifta mig

EN SAK DU ÅNGRAR

1. Att jag skrev detta, tog as lång tid :S


Kramar A

1 kommentarer:

elli sa...

haha söt du är, att jag kom med på din lista:). Men att ni inte har hånglat på flera veckor måste du ju styra upp!!:P.