BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

10/07/2007

Oj oj

Jaha va har hänt sen sist då? Joo då satt jag ju på bussen, så var det ja. Jag kom fram till Karlstad vid halv 6 tiden jag hann köpa mig ett litet par örhängen innan Elin kom och hämtade mig och jag tittade runt lite grann i Karlstad, usch va jag får tillbaka längtan, Karlstad är faktiskt en väldigt fin och mysig stad. Sen i alla fall åkte vi hem till Elin där hon fortfarande hade alla släktingar kvar, inte kände jag mig ivägen inte!!! Men sen kom det lite folk och efterlängtade Maria kom med mina cider och öl :) Sen dracks det, och dracks lite till, och snackades skit och vi sjöng singstar, så jädra roligt!!! Måste nästan köpa det spelet hahaha fast jag va urusel och kanske vann typ 2 gånger av 100 så va det as kuligt. Det va jätte roligt att träffa Mikaela, Mia och Elin och Maria igen, saknar er som fan. Helt plötsligt när vi sitter på balkongen så ringer min mobil, så är det Elli som säger: hej, om 10 minuter är jag i Karlstad?? jag ba vaaaaaaa. träffar henne typ 2 gånger per år, så då blev jag väldigt stressad att komma iväg till stan så jag fick träffa henne också, hon är alltså från Umeå och bor i Norge nu. När vi tog på skorna och skulle bege oss till stan insåg jag helt plötsligt bara så där hur otroooooligt full Maria var.. hahaha hoon kunde knappt gå till taxibilen, lilla sötnosen. Sen vet jag inte vad som hände, med henne alltså, det va lite skratt o lite tårar och vingel, vi hann säga hej till min kompis men mer än så blev det inte, vakterna va inte sååå ivriga på att umgås med oss. :) Men det va roligt att träffa dig Elli i alla fall :) även om det va tre minuter.

Så jag och Maria drog oss hem, (det va nog lika bra) och somnade nästan direkt, efter att jag hade bokat min biljett hem på lördagen, jag va tvungen att gå in på datan och kolla vad och vilken tid jag hade bokat och om det va på rätt namn och rätt datum, men det var det faktiskt :) Mådde riktigt bra på lördagen ändå. Va hemma vid 16, vilket va underbart, kändes som om man hade lite av helgen kvar. Tack alla ni söta karlstadbor för en super trevlig fredag!!!!


Idag så fick jag & Viktor för oss att åka in till gamla stan och dricka varmchocklad i höstrusket. Det va faktiskt as mysigt, o smarrigt för den delen också.


Kramar A

0 kommentarer: