BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

5/23/2009

Då går vi vidare...

Japp, vart var vi? torsdagen tror jag, vi sov ända till kvart i 12, Viktor va uppe med Marcus, sen gjorde vi oss iordning så åkte jag och Elin till stan, vi kom på att vi skulle åka och hälsa på vår sötaste tant på jobbet som har fått ett nytt boende, så vi köpte med oss en jätte fin sak som man egentligen ska ha på tårtor men vi tänkte att hon kan ha det över bullar och bakelser när hon sitter på balkongen i sommar, hon trodde först att det var en lampskärm men hon blev jätte glad.
Vidare köpte Elin diverse saker som hon skulle ha med sig hem till jkpg.
På vägen hem åkte vi förbi Mörby Centrum och hemköp och köpte med oss en massa godia, Viktor gjorde tacos åt oss, och vi hyrde filmen changeling med Angelina Jolie, rätt bra faktiskt, och sann dessutom, så vi satt bara och åt gott och hade det mysigt.

Fredag morgon så åkte vi in till stan åter igen, gjorde lite ärenden som Elin var tvungen att uträtta sen gick vi runt lite och fikade, sen gick hennes buss åter till jkpg klockan 14.
På kvällen hyrde jag och Viktor filmen mirrors (SPÄNNANDE) vågar inte spegla mig längre, och åt lite godsaker.

Idag så åkte jag in och storhandlade barnmat och blöjor och allt möjligt som behövs till Marcus, han är inte billig i drift, tror att jag har frågat tidigare men ja fick inget svar så jag frågar igen, när det kommer till burkmat, hur mycket äter era barn vid måltiderna??
9-10 månders...

Nu i eftermiddag kom Viktors pappa Hjalmar på besök och Viktors bror Linus med hans barn Felix, så vi har åter igen ätit tacis och myst och druckit några glas vin. Men nu väntar mina avsnitt.

Kramar A

1 kommentarer:

Rebecka sa...

åhh mirrors är så kuslig! :/ :P