BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

5/18/2009

Lättlurad

Alltså Marcus är så förbannat söt.!
jag har lite problem med hans matning i o m att hans mättnadskänsla kommer riktigt sent och börjar nästan jämt gallskrika när man har matat färdigt nästan oavsett hur mycket han har fått. Hur mycket av en burk eller burkar äter era barn??
I alla fall så ser han en burk med efterrätt så slutar han äta maten direkt och vill gå direkt på efterrätten, idag efter att han fått sin mat och efterrätten var slut så grät han i alla fall och jag hade slut på bröd, så jag tänkte att jag får väl öppna en till burk med mat då, men jag la inte upp i nån tallrik eller nåt så in till bordet gick jag med burken i högsta hugg, och killen gapar sm aldrig förr han trodde att det var efterrätt!!! Och han märkte nog aldrig nåt heller, han trodde nog att det va minst lika gott =9 Men glad blev jag och lättlurad är han, han verkar rätt mätt också, efter en burk mat och en halv burk efterrätt ungefär.
Kramar A

0 kommentarer: