BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

5/15/2009

Dum blondin? jag? jaaa, det har väl visat sig vara så några ggr


Nu är resan till Umeå bokad.

Den 3:dje Juni bär det iväg och blir hemma ända till den 18:onde, ska bli riktigt skönt att få vara hemma ett lite längre tag, så man hinner känna att man hinner med det mesta, fast det brukar jag aldrig göra ändå, skjuter upp allt till de sista dagarna.

Jag som alltid gruvar mig för flygresorna, nu ska jag dessutom ha med mig Selma, oj oj oj .

Jag har ju inte rest med Marcus sen han började krypa, så det ska bli spännande att se hur det ska gå, han kan ju inte sitta i mitt knä mer än 5 minuter i vanliga fall, så nu ska han sitta still en timma, Får se till att väcka han bra länge innan så han hinner bli trött och förhoppningsvis somnar på planet.


Antagligen är jag väl en dum blondin, vi har ju haft problem med avrinningen i badrummet och vi har gjort allt för att få bukt med det, men till slut så kontaktade vi en rörmokare som skulle komma och spola rören idag, men nej. Han tog upp nån svart plast grej som jag inte visste gick att få bort ens, så plockade han upp skiten, sköljde lite med vatten kranen sp var det klart.

Jahaja, 2000:- blev summan av kardemumman.

Alla sa att jag skulle känna under den grejen att inget va bakom och det gjorde jag, men ingen sa att den gick och ta bort, usch fy fan vad allt är dyrt!

Nu ska jag göra mig i ordning innan Felix kommer på besök.

Kramar A

2 kommentarer:

Hallonsocka sa...

Höhö! Då blir det fika date på Café Sation då ;-)

Viktoria sa...

Då kommer du väl förbi??!!