BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

5/31/2009

MIN DAG




Idag är det mors dag, alltså min dag, men det glömde jag bort, gick istället och ringde till mamma och grattade henne, kom på efter en stund att hon borde gratta mig, och gjorde menande hostningar men förstod inte vinken, Viktor grattade mig, efter påminnelse av hans pappa.
Bättre sent än aldrig.

Annars så fick jag sovmorgon, Viktor åkte iväg till Bauhus och köpte lite målarfärg och nappar och målarfärg till badrummet, när han kom hem la han i säng Marcus bredvid mig, vi sov till 1, sen var det bara att göra oss iordning för att åka till Enskede och fika hos Viktors brors tjejs föräldrar (hängde ni med)
När vi kom dit hade dom blåst upp poolen till barnen och det var fullt hus, bytte om på Marcus men han ville inte alls bada, det var alldeles för kallt för hans smak, och jag förstår han, små skrek inombords själv då jag stoppade ner tårna, men efter många om och men och när alla andra hade badat färdigt gick det bättre.
Vi fikade tårta och äppelpaj med glass för att fira in morsdag, och på eftermiddagen blev det grillat.
En riktigt härlig dag i den otroligt sköna sommarvärmen.
Grattis till alla mammor på eran särskilda underbara dag!


1 kommentarer:

Maja sa...

Tack :) Grattis gums