BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

5/17/2009

Weekend

Helgen är redan över, går så otroligt fort, kanske är det för att jag får sova till 1 på helgerna, då Viktor tar hand om Marcus.
I fredags så var vi barnvakt under dagen och senare på kvällen så for vi iväg till Maja och Linus på middag så var farmor Mona där som fyllde år i onsdags, hon fick en digitalfotoram i present av oss, med 200 bilder på sina barnbarn, hon blev överlycklig.
Självklart glömde jag kameran...
Igår så for jag iväg till stan efter att ha tappat bort Marcus två mössor, så det blev att inhandla nya, kanske får tappa bort saker lite oftare så jag har en anledning att ta mig ut. Blev enlikadan keps dock, fast i en storlek större, och en jätte fin mössa med lite glitter *fniss*
Idag har jag inte gjort mycket, förutom att jag va upe och diskade en sväng, och insåg att Marcus va trött så jag la mig och sov med honom igen, och vaknade klockan 2.
Funderar på om jag ska ta med mig Selma och lillen ut på en promenad så jag har kommit ut idag, kanske borde man träna ikväll också, men va faan, ett medel pass? Vet inte om jag fixar det. Ska tänka på Mike i biggest loser, jag är kär i honom, vilken kämpe! Herregud!
Kramar A

0 kommentarer: