BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

5/26/2009

dagen

Oj den här dagen har verkligen flugit iväg, fast jag ser i kors när Marcus väckerm ig på morgonen så blev jag riktigt glad när jag kikade ut genom fönstret och såg att det även idag var kanon väder ute.
När vi skulle vila första gången på förmiddagen så ringde bauhaus och skulle komma med en ny leverans av badrumsgrejor, så det var bara att hålla sig vaken. Men nu står allt här, hela vårt nya badrum i alla möjliga rum, vår nya toalett står te.x bredvid spjälsängen.
Renoveringen påbörjar på torsdag, får se hur det ska gå att behöva gå ner till toaletten nere i källaren, får sluta kissa på nätterna i alla fall.
men på dagarna den här veckan ska jag och Marcus bo hos Viktors pappa, och nästa vecka blir det nog i Maja och Linus lägenhet på idenplan, så jag stor stads tjej nu ett tag framöver, i alla fall på dagarna, får väl gå och ta mig en latte eller nåt.
Öppna förskolan blev det senare under dagen. Riktigt underbart, älskar att vara där, och Marcus likaså.
Och kvällen bringade ett step up pass på friskis, blir roligare och roligare varje gång, även fast jag inte kunde andas när passet var färdigt så garanterar jag att hade det varit ett till direkt efter så hade jag lätt gått på det också, bara för att jag tycker att det är så kul, synd att det bara är en gång i veckan nu.
Jaa, mm kollade in schemat för sommaren, och alltså under två månader så har dom 1 pass i veckan????? Och det är ett suprise pass så man vet aldrig vad det är, ja men roligt? då blir det ingen träning på 2 månader då, dom har slagit ihop sig med Täby så vi får träna gratis där, och dom har alltså 1 pass om dagen, och jag tar mig inte ut till Täby så lätt, varför inte i stor sthlm? betydligt närmare för de flesta, och hundra olika pass på om dagen, men då skulle väl ingen börja i mörby igen, ja så fruktansvärt dåligt i alla fall!

Imorgon så ska jag och Marcus iväg på en nallefest i Ulriksdals slottspark, återkommer mer om det imorgon med bilder och information.

Kramar A

0 kommentarer: