BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

5/25/2009

Usch


Jaha, kanon väder ute, verkligen sommar väder, var ute på en timmas promenad med hunden och Marcus, men nu är vi inne igen, och ångesten kommer krypandes över mig att denna underbara dag går till spillo när vi sitter inne och glor, tänk om man hade hus, då hade vi garanterat vart ute på baksidan och lekt i gräset.

Men när man inte har några väninnor att leka med så blir man lätt innesittandes, lätt uttråkad. Snart får vi väl lägga oss och vila, så får man sova bort lite av dagen, tragiskt men sant.

Hade vart roligt att gå på nåt badhus eller nåt liknande och bada nån dag.

Men imorgon, onsdag och torsdag har vi planer i alla fall, så dom dagarna blir lite bättre.

Kramar A

5 kommentarer:

Viktoria sa...

Ja du Angela du skulle bott i Umeå då hade ni kunnat komma å leka på våran gräsmatta =)

Angie sa...

Jaa, man skulle ha bott i Umeå :)
Men jag kommer färna förbi och säger hej och leker lite på eran gräsmatta då jag kommer till Vännäs! OM jag får alltså =)

Maja sa...

stooooooooora killen :)

johanna sa...

åh, så stor han har blivit.. nä jag säger stanna i sthlm!! för jag kommer kanske ner nästa höst och pluggar sista tiden där.. :) ego som jag är ser jag framemot att hänga med dig och marcus då :) haha.. fast det vore iof underbart om du ville flytta till umeå nu!! =) apropå läraren.. hahaha.. inte stig!! DEt var ju psykologiläraren :) micke hette han. Jag tyckte han va het ;) men du kankse inte hade honom??
Jag är förressten lika uttråkad som dig utimellan... då jag pluggar hemma.. fyyy så socialt utsvulten man kan känna sig utimellan.. ursch. Jag saknar dig. Hoppas du kommer hem snart. Puss å Kram

Viktoria sa...

Du får absolut komma å leka på min gräsmatta =) men ta med dig Marcus oxå =) V.29 ska vi på semester men annars är vi baar hemma!!Kram!