BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

5/29/2009

Ingen badkruka direkt

Händelserik dag idag!
Vaknade halv 8 av att Viktor säger att hantverkarna kommer om en halvtimme, vadå stress??? Skyndade mig upp och började packa, tog bra lång tid innan jag tog mig iväg, alla hann komma innan jag var redo.
Åkte med Viktor till tekniska och gick till farfar Hjalmar därifrån, gick förbi Humlegården, jätte fint så på morgonen och massor av hundar ute.
Marcus for igenom farfars lägenhet 10 000 gånger jag jag efter och jagade honom, man blir ju alldeles svettig. Sen fick vi vila, bra länge, nästan två timmar, sen skulle jag åter igen börja stressa, (jag vet inte hur man INTE stressar) Tog mig en promenad till Vickes jobb, lämnade Selma, skyndade mig till t-banan och åkte in till mörbybadet där jag mötte upp Charlotte, hennes syster och lilla Ludwig, för att bada på badhus. Första gången för Marcus.
Jag trodde han skulle bli jätte rädd, men han fullkomligt älskade det. Det är så roligt att se honom ha kul, han skrattade gott och åkte runt på en liten bil madrass.
Nu sover hjärtat, blev väl jobbigt med denna händeserika dag.
Glömde så klart kameran i all stress denna morgon, men jag lovar att jag ska visa så fort Charlotte skickat över dom.

Hantverkar var ju som sagt här idag, och när jag kom hem igen insåg jag att hur fasen ska det gå att bo här med Marcus? Åker ju till Umeå på onsdag och tur är väl det, för det var grejor överallt, maskiner till 1000 och damm överallt, känns ju inte helt ok att ha ett litet barn här då, livsfarliga prylar ju. Får se hur vi ska lösa detta.
Kom just på att jag är kissnödig också, måste gå till källaren... usch va jobbigt allt blev.

Kramar A

0 kommentarer: