BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

5/27/2009

Vi hade i alla fall OTUR med vädret











Bad V väcka oss vid 8 imorse, det kändes riktigt hemskt att behövs stiga upp tidigare än normalt, men självklart kommer min älskade son på att vakna redan kvart i 7 istället. jahapp, var ju bara att stiga upp då, hann få han att somnar vid halv 9 tiden igen, och väckte upp han strax efter 9 då det var dags att gå.
Vi har alltså varit på nallefest i Ulriksdals slottspark idag. När vi vaknade var det strålande väder, men när vi gick iväg så stormade det och solen gick inte att se någonstans.
Va riktigt trevligt på utflykten men jag frös, och Marcus små händer var som små isbitar.
Men vi lekte, fikade och gick på tipsrunda, men järn gänget Linneá och Ludwig.

Imorgon börjar badrumsrenoveringen, jag gruvar mig, jobbigt att göra allt i köket, gå bannem ig ställa fram nån typ av potta så jag kan gå på på natten, kan ju inte springa ner i källaren heller, skulle jag aldrig våga.

Kramar A

1 kommentarer:

Challe sa...

Tja.. Schysst blogg. Jag tror jag vill ha all bilder, för de är så söta.. Synd med vädret men kul med fontänen haha.