BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

5/11/2009

Helgen

Helgen i korthet: jag har inte gjort något förutom att ha sovmorgon och varit med min älskade prins, förutom igår, då jag tog mig in till Djurgården för ett lunchbesök med Viktors pappa, bror och hans tjej och Felix, det har hänt med väldigt kort varsel, men dom flyttar till england, om två veckor, tycker att det känns jätte sorgligt, då jag tycker det är så roligt att ha dom här speciellt å dom har barn och är i samma situation som oss, så nu blir det ensamt, ingen att va med på helgdagar och så, men förhoppningsvis kommer dom tillbaka nästa år, men man ska väl inte ropa hej.
Inatt sov lillen mellan 21 till 07.10 (tredje natten i rad han har sovit bra nu) äntligen vänder det tillbaka, men skillnaden är att jag får ge honom nappen lite oftare, men det tar ju inte lång tid. Efter han hade fått välling imorse så somnade han om till 10 så idag har det varit en riktigt trevlig morgon.
Tänker försöka boka resan till umeå ikväll, som det ser ut nu, så blir det väl runt den 4:e Juni, efter att vi påbörjat renoveringen, så jag får fly ett tag och blir hemma i 2 veckor.
Vi var ute til bauhaus i lördags och köpte oss ett helt badrum, vi var där i 5 timmar, och Marcus satt i kundvagnen och sa inte ett knyst, ibland ska man ha tur, trodde aldrig det skulle ta så lång tid, men vi fick göra beställningar på grejorna vi skulle ha på varenda avdelning i buaus, inte så kundvänligt när man skulle köpa mycket. Likt förbannat hann vi inte köp allt vi skulle innan dom stängde så det blir väl en tur till i helgen som kommer.

Får bilder av syster varje dag på lille Nicholas, förbannat söt, måste byta mobil så jag kan föra över nån bild så ni får se lilla ögonstenen. Det blir roligt att se hur Marcus kommer att reagera med en sån liten en, guu man kommer ju att tycka att Marcus är stor som ett hus i jämförelse.

Kramar A

0 kommentarer: