BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

5/30/2009

Loppis fynd

Ser lite jobbigt varmt ut va?


Grabbarna på loppis

Ännu en händelserik dag, vad har hänt? Har jag fått mig ett liv?? ;)
Fick sovmorgon idag (Tack Marcus) fick sova ända till 10 över 10, när vi vaknade lekte vi lite och åt frukost ihop, ringde till Charlotte för att höra ifall dom ville med till Täby på en loppis, och det ville dom, hela familjen, och jag och Marcus, tog roslagsbanan dit och mötte upp dom, och efter att jag hade handlat på de första två stånden blev jag nervös och trodde jag skulle köpa upp hela stället, men det blev faktiskt bara 4 grejor.

En jätte söööt baddrock som han kan ha när han badar i sommar 10:-
Ett par inne skor med halkskydd jätte söta 5:-
En brandbil med siren och far med världens fart över golvet 10:-
Och en cirkusbil där man ska lägga i klossar så gör det ljud 20:-

45:- för allt, inte illa pinkat.
Ludwig fick också lite leksaker, bra att löpa lekisar på loppis då det blir så dyrt att köpa nya som barnen ändå lessnar på efter 2 dagar.
Jag är nöjd, och han kommer nog att få inviga badrocken redan imorgon då vi ska ut till Enskede på fika hos Felix farmor och barnen skulle ha en liten badpool som man har utomhus, hoppas innerligt på lika fint väder som idag, fast då ska jag hålla mig i skuggan, efter ca 2½ timme på loppis i gassande sol, ser jag numera ut som en nykokt kräfta men ilröd snok. Hade en klänning på mig med super breda band så banden har jag över hela axlarna, krit vit där halsbandet satt och för att inte tala om brösten, har på mig ett v-ringat linne nu och det ser inte riktigt klok ut så klänning är mer som en tup topp, så jag är vit rakt över brösten.
Jaja, svårt att förklara men jag är inte vacker.
Va inte hemma förrän strax före fem, så den här dagen gick as fort. Imorgon blir det fullt upp också. Älskar att ha ett späckat schema.

Kramar A

0 kommentarer: