BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

7/01/2007

Nya kameran

Så där ja, nu har jag fixat att jag kan överföra mina bilder från min nya kamera till datorn, kändes skönt att i alla fall det fungerade. Och ifall det är fint väder på tisdag så ska jag på allsång på skansen, så då är det bra om man kan zooma lite ifall man får dåliga bilder.
tydligen så börjar dom köa mitt i natten för att komma in där på morgonen och få bra platser... och det sänds ju int förrän 8 på kvällen så att kul att sitta där i ett dygn? För allsång på skansen? Helt galet!!! Ok om det va världskändisar som va där, men typ Anders Lundin och en orkester? hahaha :)
hela helgen har handlat om jobb,, igår mådde min älskade gubbe på jobbet dåligt.
Fy fan.. jag blev så ledsen, så jag började gråta. vi skickade in honom på sjukhus, och jag är alltid så noggrann med det där annars, att inte fästa sig för mycket, för då klarar man inte av detta jobb, men med honom har jag verkligen brutit dom reglerna, tyckte det va as jobbig att se honom så dålig, jag är bara glad att han inte tittade på mig och såg att jag grät, om jag hade vart han hade jag verkligen trott att allt hopp va ute.
Men han kan ju faktiskt komma tillbaka, det behöver ju inte vara nåt allvarligt.
Hoppas han kommer tillbaks, tycker verkligen om honom, kanske lite för mycket men snälla kom hem!!

Kramar A

0 kommentarer: