BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

9/30/2007

festa looooooss

Åhhhh vikken trevlig lördag jag har haft!!! Först steg jag faktiskt upp halv 11 för att hinna med städningen innan Maria kom, och nu tog jag faktiskt och gjorde det otroligt nog, hann till o med dammsyga o skura och hela skiten. Riktigt nöjd va jag, sen åkte jag in till stan och mötte upp maria, hon va ju så rädd att hon typ skulle gå vilse så hon hade sagt för längesedan att jag borde stå dr med en stor skylt som det står hennes namn på.. så hahaha, när jag satt i tunnelbanan och hade lite att göra så tog jag ett långt kvitta och satte mig och skrev hennes namn och efternamn på, som jag sedan gick runt med på cityterminalen och höll upp, hon såg ut att dö på fläcken när hon såg mig komma med den där. hahahahaha
SÅ åkte vi hem och handlade lite mat och ställde oss och gjorde en pastagratäng, det va faktiskt riktigt gött, bra Maria att du lär mig nåt nytt jag kan göra!
Sen började vi med att knäcka våra cider o öl och vin och allt var det va, jägermeister och sheridan´s och en jäkla massa. SÅ lagomt nyktra stod vi och buggade och gjorde allt på sedvanligt vis. Efter många om och med så koom Ejlin också, enbart för jag lät så arg ifall hon inte skulle komma =) Vi sprang runt hela kvällen med sugrör som headsets. haha va vi måste ha sett ut. Helt plötsligt på kvällen säger Elin: Skulle inte ni ut ikväll.. joooosa jag, men då va klockan vid 01. shiiiit.. paniiiik! Hoppade i skorna och sprang iväg, åkte till ett ställe som heter Golden Hits där vi stod i schlager baren och rockade fett ;) Hann drick atre stycken resorb också så jag mår faktiskt riktigt bra idag =) Maria åkte hem med bussen klockan 13 idag, om det inte vore för att vi ska ses om 5 dagar igen hade det nog varit lite sorgligt.
TACK FÖR EN SUPER SKÖN KVÄLL!!! + en halv natt
Kramar A

0 kommentarer: