BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

4/07/2009

528 inlägg

Såg just att jag skrivit 528 inlägg sen jag startade bloggen, synd bara att man inte har kvar inläggen från den gamla bloggen som jag hade innan jag bytte.
Aja
Dagen hade solsken och fint väder med sig, marcus vaknade klockan 07.15
alldeles för tidigt för min smak, men det va inte mycket att göra åt det, upp steg vi, och vi hann vila en halvtimma innan vi for iväg till danderyds kyrka för att träffa prästen. Allt gick bra, Viktor ska läsa lite på dopet, men det vågar inte jag, jag fick däremot uppdraget att hälla upp dopvattnet, jag är nog så nervös över det, tänk om jag ramlar eller snublar och spiller ut allt vatten??
Prästen lugnade mig och sa att det inte va nån fara, Men det hör väl till att man ska vara lite nervös.

Vart har alla kommentarer tagit vägen? Det är ingen som kommenterar längre, jag som ÄLSKAR kommentarer.

Va iväg till öppna förskolan idag, och OJ va roligt jag ahde vi var 7 stycken med bar sammanlagt, alla var jätte trevliga och gulliga, det fanns leksaker till dödagar, så Marcus var alldeles salig han for omkring som en virvelvind där, och efter två timmar där var han alldeles slut, ovanligt att se han så trött efter så kort stund, men det var väl mycket intryck. Dit ska jag absolut gå igen, roligt att få träffa och lära känna folk, Annika var med mig också, så då var det lite lättare att gå dit.

For och tränade ikväll också, och faktiskt ...friskis och svettis äger, älskar jympa passen tycker det är as roligt. (än så länge)
Men nu har jag sån träningsvärk så när jag går ser det ut som om jag har bajsat på mig.

Kramar A

2 kommentarer:

johanna sa...

så bra =) vad roligt att du gillar gympa passen ;) nu kommenterar jag så att du vet att jag läser ;)kramar

Tina sa...

Jag älskar också friskis. :-) Men sedan Lyckeli kom har jag inte gått en enda gång. Jag "har inte tid" helt enkelt. (Läs: vill inte gå ifrån henne.)Men de har bra pass på friskis iaf. Jag läser varje inlägg ska du veta, man jag tycker själv att det är tomt på kommentar på min egen blogg vissa dagar. Solen gör väl att folk läser fort och sedan skyndar ut igen. :-) Kramar!