BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

4/21/2009

8 månader, vart har tiden tagit vägen?

Känns som om jag har tappat stinget med bloggandet, känns mer som ett måste mer än att det är kul, men det är väl en svacka som allting annat.

Idag va jag iväg till öppna förskolan själv, Annikas Linneá mådde inge vidare idag, och jag kände mig noglite ensam där även fast de flesta är trevliga och pratar ändå, det va inte riktigt samma.
Gick och hämtade ut ett paket jag beställt från pippilotta sen, dom sålde 5 st bodys för 99:- tycker jag är billigt, och valde färgerna blå-grön och vita toner, paketen kunde variera så man visste inte vad man skulle få för några, tyvärr fick jag 4 vita bodya och en orange, och vitt är ingen höjdare när man har ett barn som bokstavligt talat skurar golvet med sina kläder så dom blir alldeles grå, och nu när han äter mat, och det blir matfläckar som knappast går bort, men aja, jag ska inte gräma mig, dom va söt, det va billigt och förhoppningsvis får jag några andra färger sen när jag beställer, ska beställa långärmade när dom får in igen.

Imorgon blir det BVC på 8-månaders kontroll. Förstå att mitt barn blir 8 månader imorgon?? Tiden går så otroligt fort, alldeles fööör fort, känns som om han är alldeles nyutkläckt.
Men det ska bli riktigt roligt att få mäta och väga lilleman, det va över två månader sen.
Skriver mer om det imorgon.
Nu väntar sängen, passar på innan lilla skitungen vaknar *sägs med glimten i ögat*

Kramar A

3 kommentarer:

ejlin sa...

städar du så dåligt att kläderna blir grå? haha

du får sätta på honom en moppdress så har du gratis städhjälp

Angie sa...

Ja men du vet när man har hund så blir aldrig golven så rena som man visst tror, moppdressen har jag också fudnerat på vore ju as bra :)

becka sa...

en sån borde jag ha.. ;O