BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

4/03/2009

Bitter igen

Oj va deprimerad jag va igår då.
Egentligen borde jag inte va det, men jag blir nog en bitter kärring av att sitta här inne jämt.
Viktor sa igår att han skulle hem till en kollega och äta middag idag efter jobbet, och sen efter det så skulle han ut och dricka öl.
Inge konstigt egentligen, förutom att jag vill ju hemskt gärna att han ska komma hem efter jobbet och hjälpa mig, och göra mig sällskap, rätt egoistiskt om man tänker efter, men när jan jag bara säga att jag ska göra såna där grejor? Hans kollegor gör något varje helg, och hn brukar ju inte gå så jag förstår ju att nån gång måste han ju tacka ja, det skulle jag också ha gjort.
Men jag vet inte, egentligen är det väl avundsjuka kanske, att man själv inte kan göra vad som helst, när som helst och hur som helst.
Tycker att han borde vilja komma hem och hinna träffa Marcus istället för att det går en hel dag utan att han träffar honom, jag är väl rätt självisk, men jag kan inte rå för det, blev så fruktansvärt irriterad.

Nu är denna dagen här så nu känns det lite bättre i alla fall, jag är inte alls lika sur idag, även fast jag kan erkänna att jag är rätt irriterad. Aja, dagen i alla fall.
Hur underbart som helst, 14 grader. Heeeelt sjukt.
Annika ringde och väckte mig, och frågade ifall vi skulle ut idag, och jag tackade ja, hon kom hit och vi tog en promenad bort mot ulrikadals slott igen, och vi passade på att fika medan barnen åt smörgåsrån och skrattade, det va så underbart väder, så jag satt till och med fikade i kortärmat.
Måste iväg och köpa mig ett par gympaskor, jag har mycket skor, men bara sommarskor och vinterskor. inte liksom vår, så jag behöver liksom bara helt enkelt ett par fina gympaskor. Blev varmt idag med mina vinterskor, och igår strosade jag runt i sommarskorna och fick givetvis skavsår, så jag kunde inte använda dom idag tyvärr.

Lillkillen höll sig vaken idag från 14.15 till 19.45 Fattar inte att det är så mycket vilja i honom, han va sjukt trött ända sen fem tiden, men han vägrade, allt för att va vaken. Men det gick faktiskt bra, han va snäll och så.

Nuu ska jag njuta av ett glas vin, så här i ensamheten, en fredag kväll.
Kramar A

0 kommentarer: