BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

4/05/2009

Pussgurkorna

Weeeeee!!! Jag fick tag i mössan och skorna, är han inte för gullig?? For in till h&m i stan som jag hade köpt kläderna på igår,, Hon erkände att det va slarvigt gjort av dom att glömma larmet och felmärka mössan, men resten höll jag för mig själv, att pank som man är kostat på 60:- för att byta, och det gjorde allting mkt dyrare än vad det var från början pga deras misstag. Men men,, är man feg så är man, och är man pank så är man. Gick och kollade i hyllan i alla fall och det fanns ju så klart inte i hans storlek, sen tänkte jag att jag åker in till mörby och kollar där, då har jag vart på fem h&m och finns det inte där så ger jag helt enkelt upp, men men men den som letar finner!! Såg ju e massa söta sommarplagg, linnen och shorts och jag var alldeles salig, slängde hur mkt som helst i vagnen, sen ringde jag kontot bara för att kontrollera att jag hade råd med allt, mmmm, 79:- hade jag på kontot... VAAA? var bara att hänga tillbaks allting och var glad att jag inte märkte detta i kassan. Ska få lite pengar av Viktor men ändå, fattar inte vart dom har tagit vägen, kollade lite på internetbanken, och såg att dom dragit en massa för visakortet, internetbanken, och autogiro? som jag inte ens använder, ja en massa avgifter i alla fall, mitt upp i allting som man inte räknar med, + att jag visst hade gjort av med lite mer än vad jag trodde igår. Jaja, så är det, men är det ju inte sommar, tröstar mig med det.
MEN,, jag köpte i alla fall en solhatt åt han, den va ju så söt.


Har fått höra att Marcus alltid ser så glad ut, och jaa för det mesta är han glad och ofta när jag tar fram kameran så ler han som en riktig fotomodell, men nu har ni bevis :) han är inte alltid glad. Jag höll verkligen på att skratta ihjäl mig när jag såg detta kort på datorn i stor storlek, och såg det där dregglet som når ända ner till golvet, det rinner inte lite må ni tro, han skurar golvet här dagligen, han dregglar ner, sen rullar han över med magen och drar ut det. Kanske därför tröjan alltid blir lite smått grå? Inte så rent när man har hund, hur mycket man än försöker.

Nu har vi börjat borsta tänderna morgon och kväll, har har ju faktiskt 3 tänder som måste skötas om. Gulleplutten,, han tycker att det är jätte roligt att göra samma sak som mig, så vi måste göra det tillsammans, men försöker jag borsta blir han istället förbannad. han KAN SJÄLV redan,, hur ska detta sluta?? =)


Igår var ju som sagt kusin Felix på besök, och jag missade precis, men dom gav varandra verkligen en puss, det vasöött, och självklart kommer bilder 3 sekunder efteråt, men dom är ju fortfarande goa


1 kommentarer:

Rebecka sa...

vad han dregglar, angela! :P :)