BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

4/09/2009

Skärtordag


Har varit iväg på en 2½ timmes promenad idag med Annika och Charlott, med deras barn Linnéa och Ludwig, det va riktigt trevligt, och även fast inte solen va framme så var det väldigt varmt och skönt i luften, så det var faktiskt riktigt behagligt.
Gick förbi okq8 när jag höll på att hungra ihjäl och köpt emin en vaniljmunk och ett wienerbröd, och jag började fundera på varför man sockrar munkar?? okej såna som det är ett hål i, men med fyllning? Det är ju inte sockret man är ute efter, utan kanske vaniljsmaken eller vad man nu väljer, jag tycker bara sockret är ivägen, och det är as jobbigt att det blir kladdigt och att det fastnar runt hela munnen, man ser ju inte riktigt klok ut när man äter dom. Vad tycker ni??
Idag är det skärtorsdag, jag har väl aldrig varit så mycket för påskfirande, när man var mindre tyckte man att det va kul med påsk, bara för det där påskägget man fick, men annars neeej inget särskilt tycker jag.
Viktor har besök av sin kompis Henry så dom har flyttat in till Marcus ru och dragit dit en tv och nå solstolar och sitter och spelar tv-spel, själv sitter jag här i lugnan ro och har det hur skönt som helst, Marcus fick sova i vårt rum inatt, hoppas han inte hinner bli bortskämd :S
Inatt sov han faktiskt riktigt bra, somnade 21, vaknade 05, och somnade sen om till 10 efter att han käkat lite. tänk om det fick vara så varje natt.
Nu ska jag se på lost.
Kramar A

2 kommentarer:

Rebecka:) sa...

pröva att äta en utan att slicka dig runt munnen^^

Ela sa...

asså angela, när man ska läsa dina inlägg så är det en ruta "famebloggers" ivägen så man ser inte texten:S kan du inte ta bort den?